خبرگزاری کار ایران

حضور ناشران خوزستانی در یازدهمین نمایشگاه قرآن

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۱۸۸

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور ناشران مطرح خوزستانی در نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اکبر ظریفی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده برای برپایی نمایشگاهی در خور ماه مبارک رمضان و امکان بهره‌مندی شهروندان خوزستانی از این فضای معنوی گفت: امسال در بخش فرهنگی و در حوزه مطبوعات ناشران به صورت کلی در نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه متولی بخش مطبوعات در نمایشگاه ، خانه مطبوعات است، افزود: با همکاری و هماهنگی خانه مطبوعات و معاونت قرآنی فعالیت‌های خوبی در نمایشگاه قرآن امسال انجام شده است.

ظریفی با اشاره به حضور ناشران مطرح خوزستانی در یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد خوزستان بیان کرد: تعداد ١٠ ناشر برتر و فعال خوزستانی که از ناشران مطرح کشوری هستند امسال در نمایشگاه قرآن به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

وی از اختصاص غرفه‌های مورد نیاز به این ناشران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه مجری نمایشگاه و متولی بخش محتوایی، خارج از استان است و ناشران تهرانی بیشتر مورد مخاطب جریان نمایشگاه بوده اند ممکن است ورود ناشران استانی کم رنگ به نظر آید که این طبیعی است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: همچنین در راستای برپایی نمایشگاه قرآن دو رونمایی کتاب مذهبی و یک سخنرانی خواهیم داد که امیدواریم به صورت پرباری برگزار شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال سعی شده نمایشگاهی متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شود که امیدواریم شهروندان خوزستانی بهره لازم از این فضای معنوی ایجاد شده در ماه مبارک رمضان را ببرند./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز