خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۵۱۷

استاندار خوزستان در جلسه ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 15 خرداد، اظهار کرد: طرح های پژوهشی انجام شده در این ستاد کار ارزشمندی است و لازم است دستگاه های اجرایی همکاری لازم را در این زمینه به عمل بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی افزود: تمام دستگاه های اجرایی اسناد و مستندات موجود خود را در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قرار دهند تا مستند جامعی از آن تهیه شود.

استاندارخوزستان بیان کرد: 14 یادمان در مناطق مختلف استان در نظر گرفته شده و کار اجرایی آن به معاونت عمرانی واگذار شده تا اقدامات اجرایی جهت راه اندازی و تامین اعتبار لازم انجام دهد. براساس برنامه ریزی های در حال انجام سالانه 4 یادمان بازسازی و نوسازی می شوند.

شریعتی خاطرنشان کرد: در بحث توریسم دفاع مقدس نیز با توجه به اینکه خوزستان سالانه میزبان تعداد قابل توجهی از حضور هموطنان در مناطق جنگی است در این زمینه ضرورت دارد امکانات لازم جهت اسکان و خدمات رسانی ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت معرفی شهدای شاخص، تصریح کرد: دستگاههای اجرایی در جلسات حضور مستمر و منظم داشته باشند و کارهایی که به آنها محول می شود را انجام دهند تا امسال برنامه هایی در شان شهدا برگزار و به یک فرهنگ عمومی تبدیل نماییم.

استاندارخوزستان با اشاره به لزوم راه اندازی مراکز فرهنگی در شهرستان ها بیان کرد: چند روز گذشته مرکز فرهنگی دزفول را افتتاح کردیم و در نظر داریم این مراکز را در شهرستان های دیگر بویژه آنهایی که در دفاع مقدس نقش داشتند،راه اندازی نماییم.همچنین باغ موزه دفاع مقدس را هرچه سریعتر شروع کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز