خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

بررسی عملکرد تیم ملی والیبال ایران توسط علی نقدی

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۷۹

علی نقدی ملی پوش سابق والیبال کشورمان، گفت: در این چند سال گذشته، مشکل اصلی تیم والیبال کشورمان در سرویس و دریافت سرویس است که باید برای بهبود آن تمرین و تلاش بیشتری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی نقدی ملی پوش سابق والیبال ایران و سرمربی نام آشنای کنونی این رشته ی ورزشی در گفتگویی با ایلنا در خوزستان در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جهانی گفت: در آغاز هر تورنمنت فراز و نشیب های خاصی وجود دارد که برای هر تیم بوجود می آید که تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست در ضمن در این چند سال که تیم ایران در لیگ جهانی حضور داشته، شروع خوبی نداشته است.

تیم ایران با چند چهره جدید در این مسابقات حاضر شده که نیاز به هماهنگی و کار گروهی بیشتر دارند.

نقدی افزود: در بازی با تیم ایتالیا (تیم دوم المپیک ریو) که میزبان دور اول مسابقات بود، تیم ما در کل از لحاظ هماهنگی تیمی عملکرد خوبی نداشت و در سرویس و دریافت اول بسیار ضعیف حاضر شد در عوض تیم ایتالیا در سرویس بسیار عالی عمل کرد اما در هر گیم نسبت به گیم قبل بازی روان تر و بهتری را تیم ایران ارائه داد.

ملی پوشان ما در بازی دوم که با تیم برزیل قهرمان ریو داشتند نسبت به بازی اول بهتر و هماهنگ تر شروع کردند. در این بازی با توجه به تغییری که «کولاکوویچ» در ارنج تیم داده بود و جای دو سرعتی زن تیم را جابجا کرده بود بازی به مراتب بهتری نسبت به بازی اول انجام دادند. اما باز هم در دریافت توپ اول مشکل داشتند و در توپ های دوم هم خوب ظاهر نشدند.

در بازی سوم که در مقابل لهستان انجام شد، نمی توانستند از پاسور اول «معروف» به علت بیماری استفاده کنند، لذا از ذخیره او «فرهاد سال افزون» استفاده شد. در این بازی سیستم تیم ایران با توجه به پاسور تیم، کمی تغییر کرده بود و پاس ها بیشتر به دو سر آنتن و استفاده از پایپ خلاصه شده بود. در این بازی دریافت کننده های تیم بسیار عالی عمل کردند و «جواد معنوی نژاد» یک روز استثنایی را پشت سر گذاشت.

این ملی پوش سابق والیبال در پایان گفت: در کل، در این چند سال گذشته مشکل اصلی تیم والیبال کشورمان در سرویس و دریافت سرویس است که باید برای بهبود آن تمرین و تلاش بیشتری انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز