خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه راهسازی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۴۹

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، گفت: با حضور استاندار خوزستان عملیات اجرایی چهار پروژه در حوزه راه روستایی و اصلی در مناطق باوی و بخش غیزانیه اهواز آغاز و یک پروژه نیز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منوچهر رحمانی، اظهار داشت: هدف از کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌ها در حوزه راه روستایی، افزایش رفاه مردم در جاده‌ها، کاهش تصادفات و تردد راحت‌تر مردم در این مناطق است.

وی با بیان اینکه آیین کلنگ‌زنی احداث راه روستایی در مناطق ام‌الطرفه - منیثر - شعیمیط جابر با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، افزود: طول این مسیر 20 کیلومتر و عرض در نظر گرفته‌ شده برای آن 5.5 متر است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این راه روستایی نیز حدود 10 میلیارد تومان است.

رحمانی عنوان کرد: همچنین عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور ابوبقال – عنافچه با اعتبار حدود پنج میلیارد تومان آغاز شد.

وی ادامه داد: طول این مسیر پنج کیلومتر و عرض آن 11.30 متر است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به افتتاح یک طرح در حوزه راه روستایی خاطرنشان کرد: محور روستایی کارگه به شجیرات در غیزانیه نیز با حضور استاندار خوزستان با هدف افزایش آسایش مردم در تردد و کاهش خطرات و تصادفات به بهره‌برداری رسید.

رحمانی با اشاره به اینکه طول این جاده روستایی 7.5 کیلومتر و عرض آن 6.5 متر است، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه 18 روستا با جمعیتی افزون بر 18 هزار نفر از نعمت راه آسفالته برخوردار شده اند.

وی افزود: آغاز عملیات بهسازی و چهار خطه کردن جاده تصفیه شکر - عنافچه یکی دیگر از طرح‌هایی است که در حوزه راه اصلی کلنگ‌زنی شد. طول این مسیر 2 کیلومتر و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن حدود 3.5 میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی پروژه احداث باند دوم محور شوشتر به سمت اهواز به طول چهار کیلومتر و با اعتبار 6 میلیارد تومان یکی دیگر از طرح‌هایی است که امروز توسط استاندار خوزستان کلنگ‌زنی شد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز