خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در کشور و با حمایت مناطق نفتخیز جنوب:

پمپ های فرآیندی چند مرحله‌ای(BB3 ) بومی سازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۶۶۲

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از بومی سازی پمپ های فرآیندی چند مرحله‌ای (BB3 ) با حمایت این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیژن عالی پور اظهار داشت: پروژه بومی سازی پمپ ­های گریز از مرکز چند مرحله ­ای(BB3) در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت داخل،  به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: این پروژه مطابق با استانداردهای معتبر جهانی برای نخستین بار در کشور و با همکاری مشترک کارشناسان منتخب شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های داخلی انجام شد.

عالی پور افزود: تمام مراحل تدوین دانش فنی، طراحی، ریخته گری و ساخت این نوع پمپ در داخل کشور صورت گرفته و نمونه ساخته شده تمامی آزمایشات عملکردی را با موفقیت طی کرده است که عملکرد و راندمان آن مطابق با استاندارد  API 610 می باشد.

وی تصریح کرد: نمونه ساخته شده از این نوع پمپ از نظر دقت طراحی و ساخت، قابل رقابت با محصولات شرکت‌های بزرگ پمپ‌سازی خارج از کشور می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خاطر نشان کرد: با توجه به این که ساخت این پمپ‌ها نخستین تجربه طراحی در کشور به حساب می آید، طراحی، تدوین دانش فنی و فعالیت های فنی مهندسی پروژه از پیچیدگی های خاصی برخوردار بود که تحت نظارت دقیق و هوشمندانه سرپرستان و کارشناسان این شرکت با موفقیت محقق شد.

وی اظهار داشت: پمپ ­های گریز از مرکز چند مرحله­ ای (BB3 ) کاربری فراوانی در واحدهای نفت و گاز دارند و با بومی سازی آنها ضمن جلوگیری از خروج ارز، موجب ایجاد اشتغال و حمایت از صنایع داخلی خواهد شد.

عالی پور با تقدیر از همه دست اندرکاران این پروژه، اظهار امیدواری کرد این موفقیت ها و اقدامات بدیع و نوآورانه در راستای تولید صیانتی و حمایت از صنایع داخلی، استمرار داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز