خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان؛

پروژه احداث باغ‌موزه محیط زیست بندر ماهشهر آغاز شد

کد خبر : ۵۰۰۲۷۵

استاندار خوزستان با بیان اینکه باغ‌موزه محیط زیست بندر ماهشهر یک پروژه کم‌نظیر در کشور است، گفت: این پروژه استانداردهای زندگی در خوزستان را ارتقا خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی سه‌شنبه شب در آیین کلنگ‌زنی فاز نخست باغ‌موزه محیط زیست این شهرستان ماهشهر اظهار کرد: این پروژه در قالب یک مجموعه بزرگ فرهنگسرا و باغ‌موزه محیط زیست و شامل باغ پرندگان، باغ خزندگان، مجموعه ورزشی، آکواریوم و مجموعه‌های مختلف دیگر است و یک کار کم‌نظیر در کشور، استان و جنوب غرب کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این پروژه جزو مجموعه خدماتی است که صنایع پتروشیمی به مردم بندر ماهشهر و بندر امام در حال ارائه است و کار ساخت و احداث فاز نخست این طرح شامل ساختمان آموزشی توسط شرکت نوید زرشیمی برعهده گرفته شده است. این شرکت پیش از این نیز پروژه‌های همچون بیمارستان 64 تخت‌خوابی بندر امام و استخر سرپوشیده شهرک طالقانی را به شهرستان هدیه کرده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: قرار بر این است که سایر شرکت‌های پتروشیمی و همچنین شهرداری بندر ماهشهر نیز به موضوع احداث این پروژه ورود کرده و هرکدام یک قسمت از کار را برعهده بگیرند.

شریعتی باغ‌موزه محیط زیست بندر ماهشهر را یک پروژه بسیار ارزشمند و کم‌نظیر خواند و گفت: این پروژه از لحاظ استانداردهای زندگی و رفاه بندر ماهشهر را به یک رشد قابل ملاحظه خواهد رساند و در مورد استانداردهای زندگی در این منطقه یک جهش ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه لازم برای ایجاد این پروژه 600 میلیارد ریال است، تصریح کرد: برای احداث فاز نخست این پروژه مبلغ 40 میلیارد ریال برآورد شده که امیدواریم هم شهرداری و هم سایر شرکت‌های پتروشیمی در اسرع وقت فازهای دیگر آن را اجرا کرده و در چند سال آینده شاهد افتتاح کامل این طرح بزرگ و عظیم در حوزه خدمات و محیط زیست خوزستان باشیم.

استاندار خوزستان در پایان افزود: این پروژه نه تنها شهرستان بندر ماهشهر بلکه در استان خوزستان استانداردهای زندگی را ارتقا خواهد داد و در کل استان مؤثر خواهد بود. امیدوارم سایر نقاط خوزستان نیز بتوانند برنامه‌های این چنینی را اجرا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز