خبرگزاری کار ایران

افزایش سرانه فضای سبز تاسیسات نفت و گاز آغاجاری در اولویت قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۵۱

در پنجمین جلسه عملیاتی شرکت آغاجاری در تاسیسات تزریق گاز امتزاجی شهرستان رامشیر، بر توجه ویژه به محیط زیست وتوسعه فضای سبز موجود در تاسیسات تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ادامه برگزاری جلسات عملیاتی شرکت نفت و گاز آغاجاری درتأسیسات، پنجمین جلسه این شرکت با هدف بررسی مشکلات واحدهای عملیاتی و رسیدگی به درخواست های کارکنان باحضور مدیرعامل، مدیران و رؤسای ادارات عملیاتی وخدماتی در تأسیسات تزریق گاز امتزاجی رامشیر برگزار شد.

در این جلسه، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت ضمن تبریک فرارسیدن  لیالی قدر وتسلیت ایام سوگواری مولی الموحدین امیرمؤمنان«ع»، با تاکید بر اهمیت رسیدگی به واحدهای عملیاتی و رفع سریع مشکلات، برگزاری این جلسات را یکی از راه های برقراری ارتباط نزدیک با پرسنل پر تلاش عملیاتی که وظیفه سنگین نگهداری و صیانت از تاسیسات را بر دوش می کشند، دانست.

وی با اشاره به صیانت و حفظ تولید که یکی از رسالت های اصلی شرکت آغاجاری می باشد، افزود: برگزاری این جلسات در واحدها و تأسیسات فرصت مناسبی برای بررسی و رفع سریع مشکلات واحدها بمنظور افزایش تولید بیشتر است.

وی در این جلسه همچنین ضمن توصیه بر توجه به مسائل ایمنی بخصوص واحدها وکارخانه ها بر ساماندهی تأسیسات تأکید و افزایش سرانه فضای سبز تاسیسات و همچنین حفظ و نگهداری محیط زیست پیرامونی واحدهای عملیاتی را از اولویت های کاری شرکت در سال جاری دانست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری همچنین اولویت بندی کارها و ایجاد بانک اطلاعاتی برای اقدامات خصوصا ً اصلاح ورودی و خروجی تاسیسات، رفع آلودگی کانال های سطحی تاسیسات و رفع مسائل عملیاتی و ایمنی را خواستار شد.

ایمن سازی خطوط لوله، بازرسی های مستمر از دستگاه ها و پایش چاه ها، انجام تعمیرات فوری و بهنگام از دیگر مباحث طرح شده در این جلسه بود که رؤسای ادارات عملیاتی به بیان آن پرداختند.

در این جلسه، مشکلات تأسیسات میدان رامشیر و واحدهای پیرامونی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب برای حل این موضوعات اتخاذ گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز