خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف نزدیک به ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۶۱۲

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف مقدار ۱۰۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ "سید محمد صالحی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی به صورت کاملا حرفه ای مبادرت به خرید و فروش و انتقال محموله های سنگین مواد مخدر در شهرستان ماهشهر و شهرستان های همجوار می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ماهشهر قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقامات قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ صالحی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ماموران پلیس مقدار ۶۸ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، ۴۱ کیلوگرم تریاک، ۶ دستگاه ترازوی توزین مواد و تعداد یک حقه وافور کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه کشفیات مربوطه تحویل مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز