خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرعامل عملیات غیرصنعتی و رئیس اداره ارشاد ماهشهر عنوان شد؛

تکمیل فضاهای فرهنگی، هنری ماهشهر با همکاری شرکت عملیات غیرصنعتی صنایع پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۲۴۷

مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی صنایع پتروشیمی با ارائه قول های مساعدی برای تخصیص و پرداخت اعتباری برای تکمیل واحداث فضاهای فرهنگی شهرستان ماهشهر، گفت: پس از بررسی نیازمندی های این پروژه ها و برآورد هزینه در اسرع وقت نسبت به تخصیص و پرداخت اعتباری برای تکمیل فرهنگسرای ماهشهر و ساخت نگارخانه اقدام می شود.

به خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالرضا غلامی در جلسه با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: از زمان تصدی سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر توسط خانم مصطفایی تغییرات قابل ملاحظه ای در فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان حاصل شده که این موضوع نوید بخش تحولی قابل توجه در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان است.

وی افزود: این فعالیت ها بسیار قابل تقدیر است و در همین راستا به منظور پیشبرد هرچه بهتر اهداف این اداره، شرکت عملیات غیرصنعتی که اهداف مشترکی با اداره فرهنگ و ارشاد دارد از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ادامه با ارائه قول های مساعدی برای تخصیص و پرداخت اعتباری برای تکمیل و ساخت فضاهای فرهنگی شهرستان خاطرنشان کرد: وجود فضاهای فرهنگی و هنری برای توسعه فعالیت های فرهنگی و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو پس از بررسی نیازمندی های این پروژه ها و برآورد هزینه در اسرع وقت نسبت به تخیص و پرداخت اعتباری برای تکمیل  فرهنگسرای ماهشهر و احداث نگارخانه اقدام می شود.

غلامی با اشاره به فعالیت های مشترک شرکت عملیات غیرصنعتی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر گفت: با توجه به اشراف اداره فرهنگ و ارشاد بر هنرمندان و نظارت دقیق این اداره بر فعالیت های فرهنگی و هنری به منظور حمایت از هنرمندان بومی در صورت ارائه برنامه های با کیفیت و قیمت مناسب اجرای تمامی برنامه های فرهنگی و هنری شرکت عملیات غیرصنعتی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار می کنیم.

وی در پایان بعد ازقدردانی از زحمات سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر در راه اندازی مجدد سینما دریا، گفت: به منظور هماهنگی بیشتر سینما دریا بندر ماهشهر با دو سینمای دیگر شهرستان که متعلق به صنایع پتروشیمی است، نسبت به سامان دهی اخذ فیلم  و اکران  آن در هر سه سینما پیگیری های لازم از سوی این شرکت انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز