خبرگزاری کار ایران

در آخرین جمعه ی ماه رمضان؛

خوزستان یکصدا مظلومیت قدس را فریاد زد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۱۳

خوزستانِ داغ، امروز در گرمای نفس گیر، یکصدا همگام با مسلمانان جهان، وحدت روز قدس را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مردم سلحشور این استان که هیچگاه تسلیم جبر طبیعت نشده اند، امروز هم در گرمای بی سابقه و نفس گیر خوزستان، با زبان روزه به یاری مردم مظلوم فلسطین شتافتند و یکصدا، مظلومیت قدس عزیز را فریاد زدند.

شهرها و روستاهای این استان پهناور، امروز شاهد خروش موج مردمی بود که به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با صفوف بهم فشرده و مشت های گره کرده، به استکبار جهانی و مولود نامشروعش، «اسرائیل»، هشدار دادند که بزودی قدس را آزاد خواهیم کرد.

در اهواز و سایر نقاط استان خوزستان، راهپیمایی روز قدس از ساعت 11 آغاز شد.

شور حضور و حماسه فرزندان سرزمین نخل و آفتاب و آب، امروز در صفوف به هم فشرده، با قومیت های مختلف ولی یکدل را می شد دید.

امروز در اقصی نقاط این استان پهناور از ایذه گرفته تا اندیمشک، مسجدسلیمان، شوشتر، لالی، باغملک، دزفول، مسجدسلیمان، هویزه، سوسنگرد و شوش در شمال خوزستان، تا خرمشهر، آبادان، بهبهان، امیدیه، ماهشهر، بندر امام خمینی، هندیجان، رامهرمز، شادگان، رامشیر و سایر شهرهای دیگر در جنوب و مرکز خوزستان، شاهد حضور پر شور مردم بودیم.

خوزستانی ها یکصدا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان را از رژیم اشغالگر قدس و حامیان او اعلام نمودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز