خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

ترخیص کالاهای فاسد شدنی در کوتاه ترین زمان ممکن/تبرئه پرونده های قاچاقی که در زمان مقرر تعیین تکلیف نشود

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۴۲۵

استاندارخوزستان با تاکید بر ترخیص کالاهای فاسد شدنی در کوتاه ترین زمان ممکن گفت: پرونده قاچاقی که در زمان مقرر تعیین تکلیف نشود تبرئه می‌شود و با دستگاههایی که در این زمینه اهمال کاری می کنند برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شریعتی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهارکرد: همه کالاها چه فاسد شدنی  چه غیر باید در کوتاه ترین زمان ممکن ترخیص شوند زیرا معطل شدن این اقلام با توجه به نوسانات بازار تاجر را متضرر و سرمایه ملی را دچار مشکل می کند.

وی افزود: این کمیسیون برنامه زمان بندی برای ترخیص کالاها را  با توجه به نوع کالا  تدوین کرد و با  دستگاههایی که در اجرای این برنامه تعلل کنند برخورد می شود.

وی بیان کرد: عدم ترخیص به موقع کالاها بویژه کالاهای فاسد شدنی نه تنها به تاجر بلکه بر سرمایه و اقتصاد کشور تاثیر منفی می گذارد و در بلند مدت با حجم زیادی پرونده مواجه می شویم.

 وی گفت : در این مورد تعزیرات حکومتی مجوز دارد تا پرونده هایی که دستگاههای اجرایی در موعد قانونی جواب نداد تبرئه کند.

شریعتی خاطرنشان کرد: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حفظ سرمایه های کشور نقش دارد بنابراین در انجام وظایف خود دقت لازم را داشته باشید تا در زمینه واردات و صادارات کسی متضرر نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز