خبرگزاری کار ایران

فرامند هاشمی زاده خبر داد:

طرح تاکسی اینترنتی در اهواز اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۹۸۰

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در جهت رفاه حال شهروندان و استفاده از فضای مجازی در راستای ایجاد کسب و کار نوین، طرحِ راه اندازی تاکسی های اینترنتی در اهواز اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرامند هاشمی زاده اظهار کرد: این طرح پیش از این در تهران نیز به اجرا گذاشته شد و اکنون نیز شرکت هایی در اهواز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند که اعطای مجوز های لازم و تصمیم گیری ها در این خصوص به بررسی های بیشتر و انجام جلسه نهایی تا پایان ماه جاری موکول شد و در صورت مهیا شدن شرایط لازم، طرح مذکور به سرعت اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مزایای فراوان اجرای طرح تاکسی های اینترنتی افزود: در صورتی که این طرح به درستی اجرایی شود شاهد بوجود آمدن فضای جدید در جهت استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و ایجاد کسب و کار و علاوه بر آن، ثبت آمار لحظه ای تاکسی ها در سطح شهر خواهیم بود.

وی گفت: اجرای این طرح به همراه هوشمندسازی تاکسی های شهری که مزایایی همچون استفاده از کارت شهروند و کارت شتاب را جهت پرداخت کرایه برای مسافران ایجاد می کند می تواند تحول مطلوبی را در راستای رفاه حال شهروندان در بحث حمل و نقل عمومی به دنبال داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به جمع بندی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی متولیان ذیربط، در آینده ای نزدیک شاهد اجرای این طرح در اهواز باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز