خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با آتش نشانان

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۶۴۴

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با آتش نشانان ایستگاههای سه گانه این منطقه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، سید امید شهیدی نیا در سالگرد حادثه ی آتش سوزی بوعلی سینا و مجاهدت آتش نشانان منطقه، امروز از ایستگاههای سه گانه آتش نشانی این سازمان بازدید کرد.

در این برنامه، شهیدی نیا از سه ایستگاه سایت 5، ایستگاه مرکزی (سایت 3) و ایستگاه سایت یک بازدید کرد و از نزدیک با کارکنان این مراکز دیدار نمود.

وی با یادآوری عملکرد خوب آتش نشانان در حوادث سال گذشته، از همکاران خود قدردانی کرد که با حفظ آمادگی خود این اطمینان را ایجاد می کنند که در حوادث خطیر موثر هستند.

شهیدی نیا، در ایستگاه مرکزی، به همراه سرپرست HSE ، روسای ایمنی و آتش نشانی و مسئولین ایستگاههای سه گانه، با همکاران آتش نشان این ایستگاه، در جلسه ای، رودررو و صمیمانه، پاسخگوی سوالات و خواسته های آنان بود.

ایجاد امکانات ورزشی و رعایت الزامات آن برای آتش نشانان، بهره گیری از سخت افزارهای پیشرفته و روز دنیا در حوزه اطفای حریق، مسائل قراردادی و پرسنلی و امکانات خدماتی از مهمترین موضوعات مورد بحث و تبادل نظر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و آتش نشانان بود.
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با آتش نشانانبازدید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با آتش نشانان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز