خبرگزاری کار ایران

ابراهیم پیرامون اعلام کرد:

ساماندهی و بهسازی تاسیسات فرسوده نفت و گاز آغاجاری با استفاده از سرمایه گذاری خارجی

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۵۷۸

مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در ششمین جلسه عملیاتی این شرکت در تاسیسات بهره برداری رگ سفید، از ساماندهی و بهسازی تاسیسات فرسوده با استفاده از سرمایه گذاری خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه ابراهیم پیرامون با تاکید بر اهمیت میدان رگ سفید به عنوان یکی از بزرگترین میادین نفت و گاز کشور، رسیدگی به واحدهای عملیاتی و رفع سریع مشکلات آنان را در جهت افزایش و صیانت از تولید، از اولویت های این شرکت دانست و ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران بخش های عملیاتی، بیان نمود: با توجه به قدمت میدان رگ سفید، مسئولان واحدها و تأسیسات این میدان باید با تمامی توان در جهت رفع معایب و اشکالات عملیاتی موجود تلاش نموده و اقدام عاجل در این خصوص به عمل آید.

وی ضمن تبریک انعقاد اولین قرارداد سرمایه گذاری مهم نفتی بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیوم نفتی با محوریت شرکت توتال فرانسه این رویداد را یکی از مهم ترین اتفاقات پسابرجام دانست و گفت: انعقاد این قرارداد یکی از راه های برون رفت از مشکلات و زمینه ساز ایجاد اشتغال در کشور و همچنین بهینه سازی و ساماندهی تاسیسات فرسوده نفتی و رسیدن به یک وضعیت مناسب در آینده خواهد بود.

پیرامون با اشاره به گستردگی میدان رگ سفید و تولید روزانه بیش از ١80 هزار بشکه ای آن، افزود: توسعه، ساماندهی و بهبود تاسیسات نفتی این میدان که از میادین قدیمی شرکت محسوب  می گردد از اولویت های شرکت ملی نفت ایران می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری جلسات عملیات در واحدها و تأسیسات، فرصت مناسبی برای بررسی و رفع سریع مشکلات واحدها و ارتباط مستقیم و بدون واسطه با نیروهای عملیاتی است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این جلسه همچنین بر توجه به مسائل ایمنی و حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی تاکید نمود.

ایمن سازی خطوط لوله، بازرسی های مستمر از دستگاه ها و پایش چاهها، انجام تعمیرات فوری و به هنگام، از دیگر مباحث طرح شده در این جلسه بود که رؤسای ادارات عملیاتی به بیان آن پرداختند.

ابراهیم پیرامون در پایان ضمن تشکر از زحمات همکاران عملیاتی در تاسیسات خصوصا" تاسیسات مهم و کلیدی رگ سفید که بعد از میدان نفتی آغاجاری مهم ترین و بزرگترین میدان نفتی شرکت آغاجاری محسوب می گردد از تلاش و زحمات مجموعه مدیریت عملیات و همکاران واحد تعمیرات اساسی که منجر به راه اندازی ردیف c واحد  CS200  پس از یک وقفه طولانی شد قدردانی کرد.

در پایان نیز کارکنان واحدهای رگ سفید مسائل خود را با مدیرعامل مطرح و مدیرعامل شرکت نیز ضمن استماع صحبت های همکاران بر رفع موارد مطروحه از سوی مدیران و رؤسای زیر مجموعه تأکید نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز