خبرگزاری کار ایران

در سومین همایش مسئولیت اجتماعی وزرات نفت؛

مناطق نفتخیز جنوب برنده تندیس طلای عمل به مسئولیت های اجتماعی CSR شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۵۳۴

کسب با افتخار عالی ترین نشان برتر گزارش پایداری و عمل به مسؤلیت اجتماعی، حاصل حضور مناطق نفت خیز جنوب در سومین همایش مسئولیت اجتماعی وزرات نفت بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در سومین همایش مسئولیت اجتماعی وزارت نفت پس از دو روز از اجرا، با معرفی شرکت های برتر در زمینه CSR به کار خود پایان داد.

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب که برای نخستین بار در بخش ارزیابی عملکرد مسئولیت های اجتماعی شرکت نموده بود، به انتخاب هیات داوران شایسته دریافت لوح سپاس و تندیس طلایی به عنوان عالی ترین نشان این همایش شناخته شد.

عالی پور در حاشیه این همایش ضمن اظهار خرسندی از انتخاب مناطق نفتخیز جنوب به عنوان شرکت برتر در زمینه خدمات عام المنفعه و مسئولیت های اجتماعی، بر ادامه تعامل با سازمان ها و دستگاهها و مجموعه دولت در استان های نفتخیز بویژه استان خوزستان تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: رویکرد جدید وزیر محترم نفت و سیاست کلی وزارتخانه بر کاهش فاصله میان مردم و صنعت است.

عالی پور تاکید کرد: در یکصد سال گدشته صنعت نفت هیچگاه از اندیشه خدمت به محیط های پیرامون غافل نبوده است. اما به جرات می توان ادعا نمود دولت تدبیر و امید عمل به مسیولیت های اجتماعی شرکت را به معنای واقعی احیا نموده است.

این همایش روزهای٢٧ و ٢٨ تیرماه سال جاری با حضور زنگنه وزیر نفت و جمعی از مقامات کشوری، مدیران ارشد و کارشناسان حوزه مسئولیت اجتماعی در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز