خبرگزاری کار ایران

در سه سال اخیر صورت گرفت؛

عمل به مسئولیت اجتماعی با اختصاص ٣٥ میلیارد تومان توسط منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۹۷۲

معاون وزیر نفت از اختصاص ٣٥ میلیارد تومان توسط منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بخش مسئولیت اجتماعی در سه سال اخیر در محدوده شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرضیه شاهدایی در نشست تخصصی «ضرورت‌ها، زمینه‌ها و راهکارهای عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت در صنعت نفت ایران» که در دومین روز از سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت برگزار شد، گفت: زیرمجموعه‌های خصوصی و دولتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ۲ منطقه ماهشهر و عسلویه در سه سال اخیر در مجموع ١٠٢ میلیارد تومان در بخش مسئولیت اجتماعی هزینه کرده اند.

وی با بیان این که صنعت نفت سالیان زیادی است که در جهت مسئولیت های اجتماعی فعالیت می کند، افزود: واژه CSR توانسته ماهیت اقدامات این صنعت را نمایان کند.

معاون وزیر نفت ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در هر مکانی که برای اجرای پروژه وارد شده به دنبال ایجاد زیرساخت‌هایی برای عموم بوده است.

شاهدایی از وجود شوراهای راهبردی متشکل از کمیته‌های فنی، مالی، دبیر و ... در این شرکت ملی صنایع پتروشیمی نام برد و گفت: این شوراها به ریاست شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همکاری تمام شرکتهای دولتی و خصوصی زیرمجموعه در جهت ادامه موفق و توسعه پایدار شرکت، مسئولیت های اجتماعی خود را ایفا کرده اند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: تاکنون هر زیرساختی که برای عموم تدارک دیده می شد مدیریت آن نیز با ما بوده که این سبب می شود حجم زیادی انرژی در این زمینه صرف شود، در حالی که ما باید مدیریت منابع مالی را داشته باشیم، به همین دلیل شوراها ایجاد شد.

وی افزود: این شوراها قبل از شروع هر سال اولویت‌ها را مشخص و با همکاری همه شرکت‌ها بودجه مورد نظر را نیز تعیین می کنند.

به گفته شاهدایی، در سه سال اخیر، ٦٧ میلیارد تومان در منطقه پارس جنوبی و حدود ٣٥ میلیارد تومان هم در منطقه ماهشهر در زمینه‌های درمان، آموزش و پرورش، ورزش، سلامت، فرهنگ، ایجاد زیرساخت‌ها مانند راهسازی، مدرسه سازی و ... هزینه شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز