خبرگزاری کار ایران

دیدار دادیار ناظر بر زندا‌نهای اهواز با مددجویان زندان سپیدار

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۹۸۹

قاضی اجرای احکام و دادیار ناظر بر زندان‌های اهواز از نزدیک با مددجویان ندامتگاه سپیدار دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا کیانی جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات پرونده‌های قضایی زندانیان زندان سپیدار با حضور در جمع آنها از نزدیک به سئوالات پاسخ و دستوراتی را جهت رسیدگی صادر کردند.

دادیار ناظر بر زندان‌های اهواز تصریح کرد: این دیدارها علاوه بر اینکه در امر رسیدگی به پرونده ها تأثیر دارد باعث آرامش روحی و روانی زندانی و در نتیجه آن افزایش امنیت داخلی زندان خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست های قضایی در نظر  است در جلساتی منظم با تمامی زندانیان دیدار چهره به چهره داشته باشیم تا زندانیان بتوانند با آرامش بیشتری تحمل حبس کنند که در پی آن بازگشت سعادتمندانه ای به اجتماع داشته باشند.

مدیر زندان سپیدار که در این دیدار کیانی راد را همراهی می کرد نیز گفت: دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با زندانیان می تواند تأثیر بسیار خوبی در روند رسیدگی و تسریع در تعیین تکلیف پرونده ها و آرامش و امنیت زندانیان داشته باشد.

مجید ظاهری خاطرنشان کرد: حضور قضات در زندان و دیدار حضوری با مددجویان، ضمن ایجاد آرامش و اطمینان بیشتر آنان، در بررسی وضعیت پرونده زندانیان و اعطای امتیازات از جمله آزادی مشروط، تعلیق مجازات، مرخصی پایان حبس و … بسیار موثر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز