خبرگزاری کار ایران

سرمربی فولاد خوزستان:

دوست داشتیم بازی اول فولاد در خانه باشد/ بازی خیلی مهمی مقابل پرسپولیس داریم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۶۳

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دوست داشتیم در هفته نخست، بازیکنان جدیدمان در ورزشگاه خودی در شرایطی که استرسشان کمتر است به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در هفته نخست فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال، فولاد خوزستان در تهران به مصاف قهرمان فصل گذشته یعنی پرسپولیس می‌رود. این دیدار روز پنج‌شنبه ۵ مرداد ساعت ۲۱ آغاز می‌شود.

سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: ابتدا می‌خواهم در باره بازی پایانی فصل گذشته استقلال خوزستان مقابل صبا بگویم که قداست فوتبال ایران و سلامت باشگاه استقلال را نشان داد و به عنوان ندارهای با غیرت، خودشان را نشان دادند. همچنین باید به مرفاوی و بوستانی تبریک بگویم که فوتبال پاک را ارائه دادند.

او افزود: بازی فردا در مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی مهمی است. البته ما دوست داشتیم در هفته نخست، بازیکنان جدیدمان در ورزشگاه خودی در شرایطی که استرسشان کمتر است به میدان بروند.

وی ادامه داد: ما از روز اول هیچ قول و قراری نگذاشتیم و می‌خواهیم تیمی اقتصادی ببندیم. تلاش می‌کنیم جایگاهمان را بهتر کنیم. باشگاه فولاد در سال‌های گذشته آکادمی داشته است. سعی می‌کنیم از جوانان باشگاه در بازی فردا استفاده کنیم. فردا هم خواهید دید که جوانان خوبی داریم. دوست دارم هر کسی فردا به ورزشگاه می‌آید از فوتبال لذت ببرد اما واقعا بازی در آزادی بسیار سخت است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره وضعیت آرش افشین هم گفت: آرش افشین بازیکن بزرگی بوده ما هم سعی می‌کنیم او را آهسته به تیم نزدیک کنیم و در تلاش هستیم که زمانی افشین را به بازی بگیریم که برای تیم ما مفید باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز