خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت‌خیز؛

کلنگ‌ احداث استخر بانوان در گچساران به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۸۹

با حضور مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت‌خیز، نماینده مردم گچساران و باشت، فرماندار، مدیرعامل نفت گچساران و مسوولان استانی و شهرستانی کلنگ احداث استخر بانوان در شهرستان گچساران به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن امیریان مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت‌خیز در آیین کلنگ زنی استخر شنای بانوان در گچساران، گفت: ایجاد زیرساخت‌های ورزش‌های همگانی عام‌المنفعه از اولویت‌های وزارت نفت است.

وی با اشاره به نقش سلامت بانوان در تحکیم بنیان خانواده بر ضرورت توسعه ساخت مراکز ورزشی ویژه بانوان تأکید کرد.

امیریان اظهار کرد: در نحوه ساخت و مدیریت فضاهای ورزشی ویژه بانوان باید سلیقه و ایده‌های آنان مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی استخر بانوان شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۵ مترمربع آغاز و۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت برای این اجرای طرح در نظر گرفته شده است.

وی میزان اعتبار تأمین شده برای استخر بانوان گچساران را ۲۲ میلیارد ریال ذکر کرد.

 18 طرح ورزشی با اعتباری افزون بر 120 میلیارد ریال در دولت یازدهم در مناطق مختلف این شهرستان اجرا شد.  ۴۱ میلیارد و 750 میلیون ریال از این اعتبارات در مناطق روستایی و 12 میلیارد و 500 میلیون ریال در محلات بافت شهر دوگنبدان از جمله مناطق فرسوده لبنان، سادات و رادک هزینه شد.

 این طرح‌ها در محله لبنان، سادات، رادک، روستاهای آبشیرین، امامزاده جعفر خیرآباد، تلخاب شرین، باباکلان، آبشرین، آرو، سربیشه، سرابننیز، امامزاده جعفر، مظفرآباد، خیرآباد و 500 دستگاه و کوی 108 دستگاه شهر دوگنبدان انجام شد.

 در سال جاری عملیات احداث 6 چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان اجرا می‌شود.

150 میلیارد ریال در سال جاری از محل اعتبارات 2 درصد نفت برای زیرساخت‌های ورزشی مناطق مختلف این شهرستان در نظر گرفته شده که با جذب این میزان اعتبار، تحولات چشمگیری در بخش ورزش این منطقه ایجاد خواهد داد.

بر اساس این گزارش، مجموعه ورزشی و استخر شنای بانوان گچساران در زمینی به مساحت 1700 متر مربع و با اعتبار 4 میلیارد تومان احداث خواهد شد. محل اعتبار این پروژه از محل هدایای خاص وزارت نفت می باشد.

این مجموعه دارای زمین رو باز ورزشی والیبال، فوتسال، اسکیت، بسکتبال، رختکن و سرویس های بهداشتی و استخر شنا با امکانات جکوزی، سونا و سرویس های بهداشتی می باشد.

این پروژه ورزشی در صورت تامین اعتبار لازم در سال 1397 افتتاح و تحویل جامعه ورزش شهرستان گچساران خواهد شد .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز