خبرگزاری کار ایران

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق اهواز خبر داد:

نصب ۷۴ دستگاه ترانسفورماتور در شبکه برق کلان‌شهر اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۷۴

معاونت مهندسی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، گفت: به‌منظور افزایش کیفیت ولتاژ و بهبود پایداری شبکه برق با نصب ۷۴ دستگاه ترانسفورماتور هوایی جدید با ظرفیت کل ۲۳۷۸۵ کیلوولت آمپر، شبکه برق کلان‌شهر اهواز تقویت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی عیداوی، بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و جهت پایداری کیفیت ولتاژ شبکه برق گرمای زیاد اهواز که موجب افزایش بار شبکه می‌گردد، بر اساس نتایج حاصله از اندازه‌گیری میزان بار ترانس‌ها و به‌منظور بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین، ۷۴ دستگاه ترانسفورماتور در نقاط مختلف کلان‌شهر اهواز نصب گردید که  شهرستان کارون با تعداد ۲۶ دستگاه، امور برق منطقه یک با ۲۱ دستگاه و امور برق منطقه چهار با ۱۴ دستگاه بیشترین تعداد ترانس نصب‌شده را به خود اختصاص داده‌اند.

وی همچنین افزود: افزایش رضایت‌مندی و ارائه خدمات مطلوب همواره در رأس برنامه‌های این شرکت بوده و خود را مکلف می‌دانیم برقی مطمئن و باکیفیت را در اختیار مردم، صنایع و همه بخش‌های جامعه قرار دهیم تا سهم خود را در توسعه و پیشرفت کشور ادا کنیم.

عیداوی همچنین بیان داشت: شرایط آب و هوایی اهواز و در حال توسعه بودن شهر، به‌گونه‌ای است که نیاز به برنامه‌ریزی مدون برای تأمین برق باکیفیت همواره وجود دارد که نصب تجهیزاتی همچون ترانسفورماتور می‌تواند در تحقق این هدف کمک شایانی نماید.

وی در پایان گفت: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۱۸میلیارد و هفت‌صد و سی و دو میلیون ریال و از محل منابع داخلی تأمین و به بهره‌برداری رسیده است.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز