خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهداشت و درمان آغاجاری خبر داد:

بهره برداری از بیمارستان جدید نفت امیدیه

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۳۳۶

رئیس سازمان بهداشت و درمان آغاجاری از راه اندازی بیمارستان ٦٤تخته جدید نفت در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، ناصر مظفری افزود: پروژه احداث بیمارستان ٦٤ تخت خوابه نفت از سال ٨٤ کلید خورد و تا سال ٨٩ پروژه ساخت ادامه داشت که متاسفانه به دلیل عدم تأمین اعتبار کافی متوقف شد و مجددا در سال ٩٠ با پیگیری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، پروژه شروع به کار نمود و در حال حاضر به صورت ١٠٠درصد تکمیل، تجهیز و آماده بهره برداری می باشد.

وی گفت: فاز اول این بیمارستان مدرن شامل ساختمان و تجهیزات می باشد که با همکاری و مساعدت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و تخصیص اعتبارات کافی به این پروژه به طور کامل آماده شده است و فاز دوم این پروژه که شامل فضا سازی و محوطه سازی بیمارستان است هم اکنون در حال اجرا می باشد.

ناصر مظفری تشریح کرد: این بیمارستان دارای واحد زنان و زایمان با جدیدترین سیستم ها و روش های  LDR ،  واحد رادیولوژی کاملا پیشرفته و دیجیتال، دستگاه ماموگرافی، بخشICU و ٥ اتاق عمل مجزا و سایر امکانات مدرن درمانی است.

وی با اشاره به رسالت سازمان بهداشت و درمان در ارائه خدمات با کیفیت ایمن به کارکنان وخانواده های محترم صنعت نفت و همکاران بازنشسته افزود: کادر پزشکی متخصص و مجرب برای کلیه بخش های این بیمارستان به صورت تمام وقت و پاره وقت در نظر گرفته شده که آمادگی کامل جهت ارائه با کیفیت خدمات به همکاران را دارد.

وی راه اندازی سیستم سلامت سبز را یکی دیگر از اولویت های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری عنوان نمود و بیان کرد: در کنار ارایه خدمات درمانی و بهداشتی، سلامت ایمنی محیط زیست هم از اولویت های این سازمان است که راه اندازی سیستم امحاء غیرسوز و سیستم تهویه فاضلاب عفونی در دستور کار می باشد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری درخصوص زمان دقیق افتتاح فاز اول بیمارستان گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت و جناب آقای دکتر سمیع انشاءالله در آینده نزدیک شاهد بهره برداری این بیمارستان در راستای خدمات رسانی به همکاران صنعت نفت و عموم همشهریان خواهیم بود.

مظفری در پایان ضمن ابراز خشنودی از اجرای این پروژه مهم گفت: امیدوارم با راه اندازی این بیمارستان مشکلات درمانی کارکنان خدوم شرکت آغاجاری به حداقل ممکن برسد.

این بیمارستان باهزینه ای بالغ بر٧٤٠ میلیارد ریال ساخته شده که حدود ١٤٠میلیارد از آن جهت خرید تجهیزات پزشکی مدرن و دیجیتال هزینه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز