خبرگزاری کار ایران

شهیدی نیا تأکید کرد؛

تلاش جهت سرمایه گذاری جدید در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۸۵۵

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: نیازمندی منطقه به ایجاد اشتغال، توسعه ی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را ضروری ساخته است و اگر همه در زمینه جلب سرمایه های جدید حمایت کنند می توانیم از منابع، صحیح استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، سید امید شهیدی نیا در مراسم معارفه و اعلام چهار تغییر سازمانی ضمن گرامیداشت همکاران بازنشسته ای که به تازگی از سازمان جدا شده اند، بازنشستگی این همکاران را بسترساز چند جابجایی در سازمان دانست.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این رابطه گفت: مهمترین فاکتور اعمال تغییرات در سازمان ما شایستگی است و تاکنون سعی کرده ایم با شناخت توانایی های افراد، از آنها در پست های سازمانی استفاده شود.

وی تاکید کرد: حال که به سمت توسعه ی منطقه می رویم اگر توسعه ی سرمایه گذاری ندهیم، منابع را هدر داده ایم؛ لذا با توجه به حساسیت مجموعه ی سرمایه گذاری، باید این بخش تقویت شود.

شهیدی نیا ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پاسخ به نیازمندی های حوزه اشتغال منطقه و رفع مشکلات موجود، ناگزیر به توسعه ی منطقه است؛ سایر دستگاهها نیز باید بعنوان تسهیل کننده و حمایتگر جذب سرمایه گذاری، نقش آفرینی کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قرارگیری در مسئولیت های جدید فرصتی است که در اختیار همکاران قرار می‌گیرد تا بتوانند از آن به شایستگی استفاده کرده و در زمینه ی اهداف سازمان، منشأ اثر باشند. امسال سعی داریم تغییرات خوبی را در سازمان ایجاد کنیم و به مرحله ی جدیدی از حیات سازمانی وارد شویم.

وی که علی ربانی را به سمت مدیریت تعالی برگزیده است، خاطر نشان کرد: تعالی موضوعی است که در آن بدنبال جایزه و ستاره نیستیم، بلکه بدنبال رسوخ تعالی در سرشت سازمان و تقویت بنیان های اساسی آن هستیم. تعالی باید بعنوان یک مسیر در جامعه ی سازمانی ما آغاز شود و بایستی بتوانیم اثر وضعی آن را در تمامی کارهای خود مشاهده کنیم.

سید امید شهیدی نیا پیش از این و در پیامی به همکاران خود اعلام کرده بود: پیام مدیریت ارشد سازمان به کارکنان این است که همه دیده می‌شوید و اگر با انگیزه و موثر تلاش کنید، مسیر تعالی شغلی برای شما فراهم است.

علی ربانی، علیرضا شیرعلی، محسن کریمی دولت آبادی و عبدالرضا بااوش دار، طی روزهای اخیر در سمت های سازمانی جدید منصوب شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز