خبرگزاری کار ایران

معاون اداری و مالی بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد:

ممیزی شاخص های عملکردی HSE در بندر امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۲۵۳

معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: ممیزی شاخص های عملکردی بندر امام خمینی(ره) در حوزه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) بر اساس الزامات استانداردهای مدیریتی روز جهان با حضور تیمی مرکب از ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی طی مردادماه سال جاری صورت پذیرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید علی سیاوش با اشاره به حضور ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی متشکل از  کارشناسانی  از بنادر شهید رجایی، باهنر و آبادان اظهار داشت: کارشناسان ممیز، طی این فرآیند، میزان انطباق کلیه فرآیندهای حاکمیتی، اصلی، پشتیبانی و مدیریتی و عملکرد مرکز ایمنی و آتش نشانی بندرامام خمینی(ره) را براساس استانداردها و الزامات درون سازمانی و بین المللی  مقایسه کرده و ضمن بررسی مستندات موجود، گزارش یافته های خود را ارائه نمودند.

سیاوش در ادامه افزود: شورای عالی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) در این مجتمع بزرگ بندری متشکل از مدیران ارشد این اداره کل و کمیته های فرعی متعدد، تلاش نموده با برگزاری نشست های ادواری و الزام کلیه فعالین در این مجتمع بندری، تمامی الزامات و استانداردهای مدیریتی مرتبط با حوزه های مذکور را به طور کامل پیاده سازی و اجرا نمایند و در این راستا نیز موفق شده ضمن ارتقاء آموزش نیروهای انسانی و تمهید زمینه های لازم، خطاهای انسانی و حوادث را به حداقل برساند.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور این تیم ممیزی در این مجتمع بندری بیان داشت: به دنبال دقت نظر این تیم در کشف و یافتن نقاط قابل بهبود، زمینه ی مناسب برای شناسایی کاستی ها و گسترش پوشش الزامات ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی و تقویت تلاش ها در این راستا فراهم می گردد.

معاون اداری و مالی تصریح کرد: وسعت این مجتمع بندری به عنوان بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی بندری و حضور فعالانه بخش خصوصی در آن موجب شده برای پیاده سازی الزامات و استانداردهای مربوطه ضمن بهره گیری از توان بخش خصوصی، شاهد هم افزایی این بخش برای پوشش گسترده ی الزامات و مقررات در این حوزه باشیم.

یادآور می شود تیم ممیزی شاخص های عملکردی حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پایان سه روز بازدید و بررسی خود، طی نشستی با بیان گزارشی از نقاط مثبت،  قابل بهبود و برخی از نقاط ضعف ها، از اهتمام مدیران ارشد به این موضوع و همکاری بخش های مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تشکر نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز