خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف محموله لوازم یدکی قاچاق در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۱۰۲

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام توقیف یک دستگاه کامیون، از کشف انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ"سید محمد صالحی"در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با ورود کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان خوزستان، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اهواز- اندیمشک" به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو، راننده اعلام داشت: بار خودرو لوازم منزل می باشد ولی پس از کنترل و بازرسی مشخص شد زیر اثاثییه منزل، کارتون های حاوی تعداد پنج هزار و 700 عدد شمع خودرو و تعداد 140 بوش فلزی پیستون خودرو جاسازی شده است که توسط ماموران پلیس کشف شد.

سرهنگ صالحی در ادامه افزود : کارشناسان، ارزش مالی این محموله قاچاق را بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی گردید، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز