خبرگزاری کار ایران

علی گلمرادی:

مشکلات خوزستان نگران‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۹۹۳

نماینده مردم شهرستان های ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام (ره) گفت: متأسفانه مشکلات خوزستان نگران‌کننده بوده و می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به این استان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، علی گلمرادی شنبه شب 21 مرداد، در آئین تجلیل از رسانه‌ها در تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور مسئولان استان خوزستان، اظهار داشت: تبریک عرض می‌کنم روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز حوزه انتخابیه انشا لله که موفق باشند.

 وی افزود: اگر گله‌مندی وجود دارد دو طرفه است، مسئولان و رسانه نقص دارند. بسیاری از اصحاب رسانه منصفانه با موضوعات برخورد نمی‌کنند چرا که مسئولان نیازهای آن‌ها را فراهم نکرده اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: نقش رسانه در رشد و توسعه کشور بسیار مهم بوده و نیاز به سخنرانی و همایش ندارد. ما در این‌یک سال گذشته ضمن تشکر از دولت بخصوص استاندار خوزستان با پیگیری‌هایی که صورت گرفته در حال رفع مشکلات هستیم.

وی گفت: انتخاب کابینه دولت از موضوعات حساس است، دولت باید بر اساس واقعیت‌ها و مشکلات کشور کابینه فعال و پرتلاشی انتخاب کند. شوراهای شهر بر اساس سلایق و علایق شخصی برخورد نکنند و شهرداران توانمندی گزینش کنند.

گلمرادی عنوان کرد: نگاه مجلس در دوره دهم یک نگاه متفاوت است، ما وکیل الدوله نیستیم، وظیفه اخلاقی و قانونی کمک و همراهی با دولت تا آنجایی که بتوانند به وظایف خود عمل کنند در غیر این صورت اگر دولت در مسیر دیگری برود سکوت نمایندگان خیانت به مردم است.

وی افزود: وضعیت استان خوزستان نگران‌کننده است و امروز مسئولان نظام بر بحث مشکلات خوزستان واقف و دنبال حل آن‌ها هستند.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز