خبرگزاری کار ایران

معاون مهندسی و عمران بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد:

ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۳۴

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، گفت: دومین نشست کمیته ممیزی و بهینه سازی مصرف انرژی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با هدف تعیین شاخص های مصرف انرژی و ترویج فرهنگ بهره وری آن برگزار و بر لزوم اصلاح الگوی مصرف انرژی در تمامی بخش های این اداره کل تأکید گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، رضازاده با اشاره به شدت دمای هوا در منطقه و به دنبال آن، افزایش میزان مصرف انرژی، بر لزوم رعایت صرفه جویی به منظور پایداری و تدوام چرخه خدمات رسانی به ارباب رجوع و مشتریان تأکید نموده و تصریح کرد: در ادامه نشست قبلی، نمایندگان معاونت ها و ادارات مختلف این اداره کل،  شاخص های مصرف انرژی مرتبط با فعالیت های اجرایی واحد متبوع خود را ارائه کرده و مصادیق هدر رفت و اتلاف انرژی و پیشنهادهایی درباره روش جلوگیری از آنها و بهینه سازی مصرف انرژی را بحث و بررسی نمودند.

رضا زاده در ادامه افزود: همچنین در جریان این نشست که با حضور مدیران بخش های مختلف این اداره کل منعقد گردید، افزایش مشارکت کارکنان در اصلاح الگوی مصرف خواستار شده و ضمن تصویب مصوبه های مبنی بر مرتفع سازی نقاط قابل بهبود، زمینه های لازم را برای اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی  فراهم ساختند.

وی، بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر در راستای کاهش مصرف در مجتمع بندری را از محورهای مهمی برشمرد که طی این نشست مطرح گردیده و راه های عملی نیل به آن را مورد بررسی قرار دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز