خبرگزاری کار ایران

با حضور کارگروه ویژه؛

گامی دیگر در اجرایی شدن بازنگری طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برداشته شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۱۸

کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای بازدید از فعالیت ها و زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، وارد این منطقه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پیرو تصویب مطالعات بازنگری طرح جامع و کالبدی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی عصر امروز (چهارشنبه 1 مرداد ماه) به این منطقه وارد شدند.

این کارگروه متشکل از نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور، راه و شهرسازی، اقتصاد، امور خارجه، بانک مرکزی، سازمان حفاظت محیط زیست و چند تن از مدیران و کارشناسان شورای عالی مناطق آزاد و ویژه، با هدف بازدید از زیرساختها و فعالیتهای اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وارد منطقه شدند.

آشنایی با فعالیتها، تاسیسات و امکانات زیربنایی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفتگو و پرسش و پاسخ با محوریت طرح جامع منطقه در جلسه با مدیران سازمان منطقه ویژه، بازدید از شرکتهای پتروشیمی بوعلی سینا، فجر، مارون و بازدید از اسکله های صادراتی منطقه از بخش های برنامه بازدید میهمانان پتروشیمی است.

در هفته گذشته مطالعات بازنگری طرح جامع و کالبدی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی براساس مواد ۷ و ۱۹ قانون تشکیل مناطق ویژه اقتصادی و ماده ۲ آیین نامه اجرایی آن تصویب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز