خبرگزاری کار ایران

ارتقاء تعامل نیروهای یگان حفاظت بندر امام خمینی با پلیس راهور خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۲۷۷

فرمانده یگان حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی، گفت: مأمورین این یگان ضمن شرکت در دوره ی آموزشی اصول و فنون ترافیکی، با آخرین تحولات و پیشرفت های قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، محمدی با اشاره به برگزاری این دوره ی آموزشی تخصصی که طی شهریورماه سال جاری با بهره گیری از مدرس خبره در این حوزه برگزار شد، افزود: با توجه به نظر فرماندهی حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی و تأکیدات مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی در خصوص ارتقای دانش حرفه ای نیروهای حفاظت مجتمع بندری امام خمینی(ره) و نظر به لزوم  تسهیل ترافیک وسائط نقلیه سبک و سنگین در سطح گذرگاه ها و معابر در محوطه های بندری و برقراری نظم تردد فعالان و اربابان رجوع در آن، دوره ی مذکور برگزار گردید.

محمدی در ادامه افزود: شرکت کنندگان طی این دوره آموزشی 24 ساعته، قوانین و مقررات راهور را مورد بحث و بررسی قرار داده و در پی آن زمینه ی لازم برای تعامل مضاعف میان  مأموران  یگان حفاظت  مجتمع بندری امام خمینی(ره) و کارشناسان امور ترافیکی و پلیس راهور  استان خوزستان ارتقاء یافت.

یادآور می شود وسعت محوطه های عملیاتی بندر امام خمینی(ره) در حدود 2000 هکتار  می باشد، که هزاران دستگاه خودروی سنگین برای جابجایی نزدیک به 45 میلیون تن کالا در سال  به آن تردد می کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز