خبرگزاری کار ایران

شب گذشته صورت گرفت؛

گشایش مجدد سینمای دیجیتال بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۵۴۶

اولین سینمای دیجیتال بندر امام پس از چهار سال تعطیلی ٢٥ شهریورماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی گلمرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون هنری و سینمایی اداره کل و جمعی از مسئولان، هنرمندان و مردم شهر بندر امام گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، در ابتدای مراسم سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام گفت: اگر حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نبود این اتفاق مهم در این شهر رقم نمی‌خورد.

در ادامه، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: ضرورت گشایش سینما و تماشای فیلم‌های روز که در حال حاضر در سطح کشور اکران می‌شوند، حق مردم بندر امام هست. از زمانی که توفیق خدمت در  فرهنگ و هنر استان نصیبم شد، هشت سینمای فعال در استان وجود داشت ولی تا دو هفته آینده تعداد سینماهای فعال استان به ١٧ سینما می‌رسد.

وی افزود: سینما مجموعه‌ای از تمام هنرهاست، بدین معنا که در سینما می‌توان تئاتر، شعر، موسیقی، هنرهای تجسمی و غیره را دید و این تفاوتی است که سینما با دیگر هنرها دارد.

جوروند بیان کرد: سینما در دوران معاصر حامل پیام‌های حاکمیتی نیز هست، مثلا همین اتفاقاتی که در سینماهای هالیوود و بالیوود می‌افتد نشانگر این است که دولت‌ها اعتبار ویژه‌ای برای سینما قائل هستند. به همین دلیل از مسئولان شهرستان تقاضامندم با حمایت از سینما و مساعدت یکدیگر چراغ سینمای بندر امام را روشن نگه داریم.

علی گلمرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کرد.

در ادامه ی این مراسم از افتخار آفرینان تئاتر بندر امام با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز