خبرگزاری کار ایران

معاون مهندسی و عمران بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد:

تمدید مجوز احداث بندر صیادی بحرگان در شهرستان هندیجان

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۳۸

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: تمدید مرحله سوم مجوز احداث بندر صیادی بحرگان واقع در شهرستان هندیجان با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و برابر با الزامات و مقررات ملی و بین المللی، توسط سازمان بنادر و دریانوردی طی شهریورماه سال جاری صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضازاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره برداری سازه ها و تأسیسات ساحلی و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذیربط، حسب قوانین و مقررات جاری، تمدید مرحله ی سوم مجوز احداث بندر صیادی بحرکان در شهرستان هندیجان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت.

رضا زاده با اشاره به بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره برداری از سازه های ساحلی و دریایی تأکید می کند، بیان داشت: این تمدید مجوز حسب اعمال حاکمیت در عرصه سواحل صورت پذیرفته و همه ی فعالان اقتصادی در حوزه ی سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هر گونه فعالیت می باشند.

معاون مهندسی و عمران همچنین افزود: ارگان ها و مراجع قانونی فقط می توانند به پروژه ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز نموده اند، تسهیلات ارائه نموده و از این مزیت برخوردار شوند.

یادآور می شود انجام هر گونه فعالیت در سواحل و دریاها، باید با اخذ مجوزهای لازم از سازمان بنادر و دریانوردی باشد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز