خبرگزاری کار ایران

شریعتی در آیین افتتاح ۱۱مدرسه در باغملک و‌صیدون:

تعداد ۱۳۱ فضای آموزشی در خوزستان به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۳۵

آیین افتتاح 11 مدرسه در سطح مناطق شهرستانهای باغملک وصیدون به صورت نمادین در مدرسه شهید چرومی میداوود با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این تعداد فضای آموزشی ساخته شده در دو شهرستان شامل 50کلاس درس همراه با تجهیزات کامل آموزشی با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال، همچنین تجهیز 10مدرسه به  سیستم گرمایشی  استاندارد با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال آماده تحویل به آموزش وپرورش می باشند.

این مراسم با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان باغملک، بخشداران شهرهای صیدون و میداوود و همچنین جمعی از فرهنگیان و اهالی منطقه برگزار شد.

استاندار خوزستان در این آئین بیان کرد: با شروع سال تحصیلی جدید در استان خوزستان 131 فضای آموزشی در قالب 491 کلاس درس با زیربنای 75000 متر مربع واعتبار هزینه شده 80 میلیارد تومان آماده بهره برداری می باشد.

شریعتی با تقدیر وتشکر از زحمات رضایی مدیر کل نوسازی مدارس اظهار داشت: مهندس رضایی اهتمام ویژه ای در ساخت ساز و تجهیز مدارس مطابق استانداردهای لازم در سراسر استان دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز