خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا؛

رئیس آموزش‌وپرورش هندیجان از کمبود تجهیزات آموزشی خبر داد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۸۹۰

رئیس اداره آموزش‌وپرورش هندیجان گفت: تجهیزات آموزشی هندیجان مستهلک‌شده و نیاز به حمایت جهت نوسازی آن‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، خسرو حیاتی اظهار داشت: آغاز بهار تعلیم و تربیت را به همه عزیزان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، اولیای دانش آموزان و نونهالان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید 7500 دانش‌آموز در 70 مدرسه هندیجان حضور پیدا خواهند کرد، تعدادی از دانش آموزان دبیرستانی ما درس‌های جدید خود را قبل از آغاز سال تحصیلی مرور کرده تا با آمادگی خوبی به مدرسه بروند.

مدیر آموزش‌وپرورش هندیجان بیان کرد: در راستای تعمیر و تجهیز مدارس اعتبار 100 میلیون تومان در نظر گرفته شد. 21 میلیون تومان در راستای تهیه کتب درسی دانش آموزان مستمند در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته است.

وی گفت: برای اولین بار سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس به‌طور رسمی افتتاح‌شده تا ساماندهی‌ این بخش و تأمین امنیت دانش آموزان به بهترین نحو صورت گیرد و اولیای عزیز دانش آموزان دغدغه خاصی نداشته باشند.

حیاتی عنوان کرد: توزیع لوازم ورزشی و خط‌کشی خیابان‌ها در هندیجان و شهر زهره صورت گرفته و همچنین نوشت‌افزار به‌اندازه هزار بسته در اختیار دانش آموزان محروم قرار خواهد گرفت.

در جذب نیرو تابع قانون بومی گزینی هستیم

وی افزود: در جذب نیرو تابع قانون بومی گزینی هستیم که ماندگاری بیشتری در شهرستان داشته باشند، سیاست کاری ما در سال جدید افزایش پوشش تحصیلی آموزشی و پرورشی خواهد بود.

مدیر آموزش‌وپرورش هندیجان بیان کرد: تجهیزات آموزشی هندیجان مستهلک‌شده انتظار داریم نماینده مردم در مجلس در این خصوص با ما همکاری داشته تا بتوانیم تجهیزات مناسبی تهیه کنیم.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز