خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفت؛

تکمیل پلاتو و تالار اجتماعات بهبهان

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۰۹

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: ساختمان‌های پلاتو و تالار اجتماعات بهبهان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای تامین نیازهای هنرمندان تئاتر این شهرستان، تکمیل شد و تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی حاجی‌زاده در این خصوص گفت: سال گذشته با پیگیری‌های مستمر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اعتباری بالغ بر ٣٠٠ میلیون تومان از تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کمیته برنامه‌ریزی بهبهان به تکمیل و توسعه‌ی پلاتو و تالار اجتماعات این شهرستان اختصاص یافت.

حاجی‌زاده در خصوص تالار اجتماعات توضیح داد: این تالار با زیربنای ٧٨ متر مربع و گنجایش ٧٢ صندلی در طبقه‌ی اول خانه فرهنگ قرار دارد.

وی در ادامه گفت: هم‌چنین، پلاتوی این شهرستان با زیربنای ٧٨ متر مربع و گنجایش ٧٠ نفر در طبقه‌ی همکف خانه‌ی فرهنگ واقع است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای احداث و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان، قدردانی کرد.

گفتنی است، خانه‌ی فرهنگ بهبهان در محل سایت اداری این شهرستان قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز