خبرگزاری کار ایران

برگزاری باشکوه گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان صنعت نفت جنوب

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۵۸

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس گردهمایی باشکوه رزمندگان و پیشکسوتان صنعت نفت جنوب در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این همایش که توسط حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد، سردار محمد معین پور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان طی سخنانی به نقش اساسی کارکنان صنعت نفت در دوران قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: کارکنان خدوم صنعت نفت جنوب در دوران پهلوی با بستن شیرهای نفت و اعتصاباتی که انجام دادند، نقش مهمی در سقوط رژیم شاهنشاهی ایفا کردند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی نیز دشمن در صدد بود تا با بمباران تاسیسات نفتی شریان حیاتی اقتصاد کشور را قطع کند اما کارکنان صنعت نفت هم از حیث حضور و هم در زمینه پشتیبانی جبهه های جنگ، نقش مهمی در پیروزیهای رزمندگان اسلام از خود به نمایش گذاشتند.

اجرای مراسم مداحی در رثای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و تجلیل از 30 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است؛ در این آیین جمعی از خانواده معظم شهدا، عالیپور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، جمعی از مدیران صنعت نفت جنوب و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز