خبرگزاری کار ایران

استاندار تاکید کرد؛

لزوم ورود دستگاه‎های ملی برای اجرای مصوبات دولت در خوزستان

کد خبر : ۵۴۳۱۳۵

استاندار خوزستان با اشاره به مصوبات هیات دولت درخصوص پنج طرح مهم در خوزستان، سرعت اجرای برخی را خوب و عملیات اجرایی برخی دیگر را کند ارزیابی کرد و گفت: نیاز است در راستای اجرای این طرح‎ها علاوه بر دستگاه‎های استانی، دستگاه‎های ملی نیز ورود کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در پایان جلسه بررسی مصوبات هیات دولت که شامگاه ۱۲ مهرماه در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه پیرامون پیگیری مصوبات دولت در مورد مشکلات اساسی و زیرساختی استان و اقداماتی که تاکنون انجام شده و قرار است انجام شود، بود.

وی در ادامه به پنج طرح مهمی که ۱۶ فروردین‎ماه جاری به تصویب هیات دولت برای تخصیص بودجه رسید اشاره کرد و افزود: مقابله با ریزگردها، اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و بهبود زیرساخت‎های آب، برق و فاضلاب استان، پنج طرحی هستند که در این میان طرح آب خود شامل سه پروژه بزرگ یعنی طرح آب‎رسانی غدیر، طرح آب‎رسانی به مناطق شمال شرق و طرح آب‎رسانی به جنوب شرق استان می‎باشد که خوشبختانه کارها در این باب به خوبی پیش رفته است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: طی این مدت برخی اقدامات با سرعت خوب و برخی با سرعت کند پیش رفته‎اند که در این جلسه هماهنگی‎های لازم با مسوولان ذیربط برای پیگیری موضوع انجام شد تا پروژه‎های کند نیز سرعت بیشتری به خود بگیرند و در نهایت ما نیز بتوانیم طبق برنامه زمان‎بندی‎شده پروژه‎ها را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان این‎که جلسه امشب، جلسه سنگین و نفس‎گیری بود و سه ساعت و نیم به طول انجامید، گفت: تمام دستگاه‎ها در این جلسه به ارائه گزارش درخصوص اقدامات صورت ‎گرفته و نگرفته از جانب خود پرداختند و درباره آن‎ها توضیحات لازم را دادند. 

شریعتی تصریح کرد: برخی از این اقدامات با هماهنگی‎های دستگاه‎های استانی، اجرایی خواهند شد درحالی که در برخی دیگر نیاز است تا دستگاه‎های ملی نیز ورود کنند؛ کما این‎که در طول جلسه نیز همگان شاهد بودند که گفت‎وگویی تلفنی را با آقای پورمحمدی (معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور) انجام دادم و موضوعات را جویا شدم؛ ضمن این‎که طی دو روز گذشته نیز که در تهران حضور داشتم، با معاون اول رییس جمهور در راستای اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری جلسه‎ای داشتم که او نیز دستوری مبنی بر برگزاری جلسه‎ای طی هفته آینده در تهران برای تخصیص آب در این خصوص صادر کرد.

وی در پایان با اشاره به این‎که سایر اقدامات نیز تاکنون به خوبی پیش رفته است ابراز امیدواری کرد این اقدامات و پروژه‎ها جدی‎تر و با سرعت بیشتر دنبال شوند و به سرانجام برسند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز