خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری خوزستان:

رضایتمندی مردم از دستگاه قضائی و انتظامی مرهون رشادت شهدای نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۱۷۳

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نشست تعاملی نیروی انتظامی با مسئولان قضائی به مناسبت هفته ناجا گفت: رضایتمندی مردم از دستگاه قضائی و انتظامی مرهون رشادت شهدای نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، "فرهاد افشار نیا" در این نشست ضمن تبریک هفته ناجا به کلیه کارکنان فرماندهی انتظامی استان از زحمات شبانه روزی پلیس در همه زمینه ها و حوزه ها تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: قرابت، اتفاق نظر، اتحاد رأی و نزدیکی خاصی بین مأموریت های دستگاه قضائی و انتظامی که همان کشف جرم و تعقیب مجرم و نهایتا جزا و سزای متهمان و مجرمان است وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی که در قانون پیش بینی شده کشف جرم در مقام ضابط قضائی است، عنوان کرد: در این زمینه برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت خوبی با بررسی های دقیق و کارشناسانه این موضوع در استان با ارائه ی راهکارهای مناسب پیش بینی و دنبال شده است که تحقق به نحو احسن و شایسته این مهم بدون حمایت دستگاه قضائی و بخصوص مردم در حوزه جرایم خشن که نیاز جدی به ورود نیروی انتظامی دارد ممکن نیست.

 افشار نیا به تعامل و ارتباط حسنه ای که از گذشته بین دستگاه قضائی و انتظامی برقرار بوده اشاره کرد و افزود: رضایتمندی نسبی مردم از فعالیت های هر دو دستگاه ناشی از تعامل دو طرفه ای است که وجود دارد و این مرهون رشادت شهدایی است که نیروی انتظامی چه در جنگ تحمیلی و چه در شرایط امروزی برای برقراری نظم و امنیت و عدالت اجتماعی در همه حوزه ها انجام داده است.

در ادامه، سردار عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان نیز در این نشست گفت: یکی از برنامه های نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا برگزاری نشست های راهبردی سالانه با مجموعه قضائی استان است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام اینکه بخش عمده ای از توفیقات حاصله در زمینه کاهش وقوع جرایم خشن مخصوصأ تیراندازی ها در 50 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ناشی از همراهی خوب مردم ولایتمدار استان و بخشی دیگر ناشی از حمایت های بی دریغ دستگاه قضائی است، عنوان کرد: رعایت نمودن مردم در رسوم غلط تیراندازی ها در مجالس مختلف از جمله مراسمات شادی و عزا در نهایت منتهی به رضایتمندی همه جانبه مردم، پلیس و دستگاه قضائی از یکدیگر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز