خبرگزاری کار ایران

تقدیر از کارکنان پست خوزستان در گرامیداشت هفته پست

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۴۱

به مناسبت روز جهانی و هفته پست جلسه گرامیداشتی با حضور مدیرکل، معاونین ، مسئولین و کارکنان پست استان خوزستان نوزدهم مهرماه جاری در اداره کل پست استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه که در سالن همایش اداره کل پست استان خوزستان برگزار شد مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان ضمن تبریک روز و هفته پست به کارکنان و موزعین پست استان خوزستان به ایراد سخنانی پرداخت.

مهران حموله با تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان در مجموعه پست استان خوزستان همدلی و وفاق در کار کارکنان را رمز موفقیت پست استان خوزستان عنوان کرد و گفت: سرعت در بهبود ارائه خدمات و هوشمند سازی آن،هزینه کرد مناسب اعتبارات جذب شده در استان و همفکری و ارائه فکرهای جدید و ایده های نو راه هایی برای موفقیت بیشتر پست استان و دستیابی به اهدافی همچون پست هوشمند  تجارت الکترونیک را اتفاقی مهم در پست  دانست.

حموله با اشاره به تصویب اساسنامه شرکت ملی پست از کسب افتخار دیگری در شرکت توسط دکتر مهری سخن گفت که بحث شغل نامه رسانیست که مدت زیادی است که تلاش شده است که جزء شغلهای سخت و زیان آور تلقی شود که سرانجام به نتیجه رسید و در این راه تلاش بسیاری صورت گرفت.

وی عنوان کرد: همه کارکنان باید در جهت پیشبرد اهداف شبکه پستی مسئله بازاریابی را نیز جدی بگیریم و بدنبال ترافیک بالا باشیم و باید تلاش دسته جمعی شود و این نیاز به تیم قوی بازاریابی دارد و همه ما به نوعی بازاریاب این شبکه شویم چراکه نتیجه همه این تلاشها به خود ما برمیگردد.

سپس یاعلی معاون فنی ضمن تبریک هفته پست با اشاره به صمیمیت و صداقت موجود بین کارکنان پست کار اجراییات را سخت و مهم برشمرد و با توجه به اینکه در طول سال واحدهای اجرایی فقط هفت روز تعطیل دارند گفت: این نشاندهنده کار حساس و مهم پست است.

در پایان این جلسه مدیر کل پست استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان پرتلاش پست استان خوزستان از جمعی از کارکنان و موزعین این اداره کل با اهدای لوح سپاس  تقدیر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز