خبرگزاری کار ایران

طی احکامی از سوی استاندار خوزستان صورت گرفت؛

دو انتصاب در معاونت های امنیتی-انتظامی و سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۳۵

استاندار خوزستان طی احکامی؛ شهناز داودی را به سمت معاون امور انتخابات،مدیر کل امور سیاسی، انتخابات استان و فرشاد اسکندری نیا را به عنوان معاون امور انتظامی و مرزی مدیر کل امنیتی و انتظامی خوزستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی طی احکامی جداگانه دو معاون مدیر کل در معاونت های امنیتی انتظامی و سیاسی اجتماعی را منصوب کرد .

در متن این احکام آمده است:

سرکار خانم شهناز داودی

سلام علیکم

با عنایت به سوابق خدمت جناب عالی و پیشنهاد معاون محترم سیاسی اجتماعی به موجب این حکم شما را به سمت معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری مدیر کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری به شماره پست ۱۲۶ - ۱۳ منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعالی و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظلله العالی» و سیاست های دولت تدبیر و امید و ارشادات معاونت محترم سیاسی اجتماعی موفق باشید.

شریعتی همچنین در حکم فرشاد اسکندری نیا، آورده است:

با عنایت به تجربیات جنابعالی و پیشنهاد معاون محترم امنیتی و انتظامی شما را به عنوان معاون امور انتظامی و مرزی مدیر کل امنیتی و انتظامی ( ردیف 13-138 ) منصوب می نمایم .

امید است با استعانت از خداوند منان و هماهنگی با مدیر کل محترم و بهره گیری از تجارب و ظرفیت های موجود در سایه همدلی و همکاری و در راستای سیاست های عمومی دولت در خدمت به مردم استان موفق و مؤید باشید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز