خبرگزاری کار ایران

حیدر عباس‌زاده خبر داد:

کشف محموله قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شوش

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۵۰۰

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حیدر عباس زاده در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی استان با کنترل خودروهای عبوری، یک‌دستگاه خودروی کانتینر مظنون به حمل بار قاچاق را که از خرمشهر عازم تهران بوده متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از بار این کانتینر 33 هزار و 932 ثوب انواع پوشاک و البسه، 15هزار عدد ذره بین عینک و تعداد زیادی وسایل آشپزخانه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده در ادامه بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان به قوت خود ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز