خبرگزاری کار ایران

در شش ماه اول سال جاری محقق شد؛

رشد تولید در پتروشیمی بندر امام نسبت به مدت مشابه سال قبل

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۲۲۰

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در شش ماهه اول سال جاری تولیدات خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با دریافت خوراک مناسب ونیز برگزاری جلسات مداوم هماهنگی تولید و برنامه ریزی های دقیق و منسجم در راستای رفع تنگناهای تولید موفق شد در نیمه اول سال جاری تولید محصولات خود را به دو میلیون و ۸۵۷ هزار تن برساند و نسبت  به مدت مشابه سال قبل ۱۸۵ هزار تن افزایش تولید را محقق نماید.

در این ارتباط می توان افزود، بین شرکت های تابعه، شرکت فرآورش بندرامام با افزایش تولید ۱۷۲ هزار تنی، مجموع تولیدات خود را به بیش از دو میلیون و ۱۴۲ هزار تن رساند و توانست رشد تولید خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش دهد. همچنین در بین محصولات مجتمع ، بوتان با تولید ۴۴۱ هزار و ۹۵ تن و پروپان با تولید ۴۹۹ هزار و ۷۳۶ تن بیشترین افزایش تولید را به خود اختصاص داده اند و نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۵ و ۴ درصد افزایش تولید  داشته اند.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام دارای پنج شرکت تابعه می باشد و شرکت های فرآورش، بسپاران و کیمیا شرکت های تولیدی این مجتمع محسوب می شوند که محصولات پتروشیمیایی را تولید و به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز