خبرگزاری کار ایران

رضا جعفری خبر داد:

تعویض سه دستگاه سکسیونر 230 کیلوولت در پُست برق اصلی آبادان‏

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۸۵۸

مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: عملیات دمونتاژ، جداسازی و تعویض سه دستگاه کلیدسکسیونر 230 کیلوولت معیوب و قدیمی با کلیدهای جدید درپُست برق اصلی آبادان با موفقیت انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا جعفری در این باره افزود: این اقدام به منظور پایداری شبکه برق، تامین برق پایدار و مطمئن و جلوگیری از حوادث احتمالی و اعمال خاموشی ناخواسته وگسترده، در راستای بهینه سازی تجهیزات قدیمی و فرسوده منصوبه در پُست های برق ناحیه با تکیه بر تخصص نیروهای و کارشناسان مجرب داخلی انجام گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای عملیات فوق کلیه مدارات فرامین واینترلاک های ایمنی و حفاظتی و همچنین اتصالات و جمپرهای رابط به شکل کاملا استاندارد به منظور جلوگیری از ایجاد ترمو ویژن و حرارت بر روی تجهیزات اصلاح گردید.

مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: در راستای بهینه سازی تجهیزات قدیمی و فرسوده و پایداری شبکه برق تعویض پنج دستگاه کلیدسکسیونر 230 کیلوولت و چهار دستگاه کلید سکسیونر 132 کیلوولت به همراه تعمیر اتصالات باسبارهای 230 و 132 کیلوولت در پُست اصلی آبادان در دستورکار قرارگرفته که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ، در دست اقدام است.

گفتنی است، امور بهره برداری ناحیه جنوب، شامل شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، اروند، چوئبده، مینوشهر، دارخوین و شلمچه می باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز