خبرگزاری کار ایران

پیام تشکر فرمانده ارشد HSE منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۸۹

فرمانده ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، لوح تقدیر برترین های پدافند غیر عامل کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، امروز (دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۳۹۶) بمناسبت چهاردهمین سالروز تشکیل سازمان پدافند غیر عامل کشور با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراسمی در سالن همایش های صدا و سیمای برگزار شد که در این مراسم لوح تقدیر برترین های پدافند غیر عامل کشور توسط سید امید شهیدی نیا، فرمانده ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دریافت شد.

به همین مناسبت وی در پیامی از تمامی مدیران و همکاران فعال سازمان و نیز مدیران عامل و کارکنان شرکت های پتروشیمی منطقه که با اهتمام خود در طی یکسال گذشته به مقولهHSE و پدافند غیرعامل، باعث تقویت و انسجام فعالیت ها در سطح منطقه شده اند تشکر و قدردانی نمود و کسب این افتخار را حاصل تلاش و حضور موثر آنها در عرصه توانمندسازی در حوزه پدافند غیرعامل از طریق شناخت تهدیدات و مصون سازی لازم با بکارگیری آموزشهای مستمر و تمرینهای عملیاتی و دورمیزی دانست.

شهیدی نیا با تاکید بر ضرورت آمادگی نیروی انسانی در مواجه با شرایط اضطراری احتمالی که با سرشت کار صنعتی آمیخته است، گفت: توجه روزافزون به تقویت فرهنگ HSE و پدافند غیرعامل برای داشتن تولیدی پایدار و عاری از حوادث امری ضروری است، که همواره می بایست سرلوحه فعالیت ها قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز