خبرگزاری کار ایران

به میزبانی منطقه ویژه پتروشیمی صورت گرفت؛

بازدید سازندگان تجهیزات صنعتی خوزستانی از پتروشیمی های مارون و بندر امام

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۸۹

تنی چند از مدیران واحدهای تولیدی عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان و اعضای هیات مدیره تعاونی تامین مواد صنایع پلاستیک از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، تنی چند از مدیران واحدهای تولیدی عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان و اعضای هیات مدیره تعاونی تامین مواد صنایع پلاستیک از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید کرده و با مدیران شرکت های منطقه به میزبانی سازمان منطقه ویژه، تشکیل جلسه دادند.

اعضای این هیات 15 نفره که با معرفی شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آمده بودند، در این سفر یک روزه، ضمن گفتگو و تبادل نظر با مدیران منطقه در تالارآفرینش، از شرکتهای پتروشیمی مارون و بندر امام بازدید کردند.

آشنایی با عوامل موفقیت و بهره وری صنایع و همچنین شناسایی نیاز فناوری، از اهداف این بازدید بود.

در پایان این سفر بنا شد انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی و تعاونی تامین مواد صنایع پلاستیک با چند شرکت منطقه تفاهم نامه هایی جهت ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع و دریافت خوراک برای احداث واحدهای پایین دستی پلاستیک منعقد نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز