خبرگزاری کار ایران

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد:

برپایی ۸۰۰ موکب خدمات رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۶۷

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: تعداد ۸۰۰ موکب در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه آماده خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

 به گزارش خبرنگارایلنا از خوزستان، "حجت‌الاسلام موسوی" گفت: ۴۰۰ موکب در مرز شلمچه به‌طور شبانه‌روز در خدمت زائران هستند و پذیرایی مرتب، اسکان و استراحت زائران را به همراه میان وعده مهیا می‌کنند.

وی افزود: هرچه به‌روز اربعین حسینی نزدیک‌تر می شویم بر تعداد زائران به‌طور روزانه اضافه می‌شود و آمادگی داریم روزانه تعداد ۱۰۰ هزار نفر را در پایانه شلمچه اسکان و پذیرایی کنیم.

وی تأکید کرد: این حرکت مردمی است که موکب را پشتیبانی و حمایت می‌کند و چنانچه با کمبودی مواجه شویم تأمین لازم صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ضمن تشریح و جانمایی موکب‌های موجود در راه‌های مواصلاتی خوزستان تا دو مرز شلمچه و چذابه، ادامه داد: خانه‌های مردم نیز موکب است و مردم خوزستان خادم زائران هستند و شبانه‌روز آمادگی داریم خادم زائران آقا امام حسین(ع) باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه در پایانه چذابه نیز تعداد ۳۰۰ موکب مستقر و آماده خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زوار هستند و خوشبختانه تاکنون امکانات خوبی از سوی موکب‌ها و شهرستان‌های مرزی به زائران ارائه‌شده است، تصریح کرد: شهرستان‌های مرزی؛ به‌عنوان شهرهای معین و پشتیبان پایانه‌های مرزی فعالیت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز