خبرگزاری کار ایران

هدایت الله خادمی :

اعلام حمایت هدایت الله خادمی از تیم کشتی سینا صنعت ایذه

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۷۷

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با روابط عمومی سینا صنعت ایذه از حمایت خود از این تیم در جام باشگاه های جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عصر امروز طی تماس تلفنی پیگیر اخبار تیم کشتی سینا صنعت ایذه جهت حضور در جام باشگاه های جهان شد.

وی در این گفتگو ضمن آرزوی موفقیت برای تیم کشتی سینا صنعت ایذه در جام باشگاه های جهان، حمایت خود را از این تیم اعلام کرد.

خادمی گفت: تیم کشتی سینا صنعت ایذه برای دفاع از عنوان قهرمانی خود برای سومین بار در این جام معتبر شرکت می کند، لذا بر خود وظیفه میدانم که از نماینده ایذه و ایران حمایت کنم و مطمئنا اگر شرایط کاری اجازه دهد حتما برای تماشا و تشویق تیم کشتی سینا صنعت ایذه به محل برگزاری این مسابقات خواهم رفت.

نماینده ایذه و باغملک در ادامه افزود: سینا صنعت ایذه نه تنها برای ایذه باعث افتخار است بلکه برای کشور نیز افتخار بزرگی است. تیمی که از یک شهر کوچک در بزرگترین مسابقات در حضور بیش از ۱۶ کشور جهان و صاحب افتخار شرکت می کند و قهرمان جهان می شود.  پس ما وظیفه داریم با تمام قدرت از این تیم که نماینده ایران است حمایت کنیم.

هدایت الله خادمی در پایان ضمن حمایت مجدد خود از تیم کشتی سینا صنعت ایذه در جام باشگاه های جهان از علی بابا احمدپور مدیرعامل این تیم تشکر کرد و اظهار کرد: بی شک کار بزرگ آقای احمدپور قابل ارج نهادن است که توانست با حمایت خود یک تیم کم نام نشان را روانه مسابقات مهم کشوری و جهانی کند. همچنین از سرمربی پرآوازه این تیم، آقای ملک محمد بویری که با کمترین امکانات توانسته با شایستگی تیم کشتی را رهبری کند و نام ایذه را در جهان طنین انداز نماید تقدیر و تشکر کنم انشالله بار دیگر با همت این عزیزان و بسیج شدن تمام ادارات در حمایت قاطع از تیم کشتی سینا صنعت ایذه بار دیگر شاهد قهرمانی این تیم در مسابقات جام باشگاه های جهان باشیم.

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز