خبرگزاری کار ایران

‏انتصاب مدیر بهره برداری ناحیه شمالِ شرق برق منطقه ای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۲۷

‏جلسه تودیع ومعارفه مدیرجدید امور بهره برداری ناحیه شمال ِشرق برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخوزستان، مسعود قنواتی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان، با بررسی وضعیت شبکه انتقال و فوق توزیع در منطقه و قدردانی از پرسنل و اقدامات انجام شده، گفت: این ناحیه از مناطق کمتر توسعه یافته استان بوده و همکاران شرکت با وجود شرایط سخت کار در منطقه، با تلاش شبانه روزی توانستند فعالیت خوب و مهمی در این امور به نتیجه برسانند و با خدمت رسانی شایسته و تأمین برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان زمینه آسایش و زیر ساخت های رفاه اجتماعی را فراهم کنند.

در ادامه این جلسه، ضمن تشکر از زحمات محسن مرادی مدیر قبلی ناحیه شمال ِشرق، محسن علی پناهی طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به عنوان مدیر امور بهره بردای ناحیه شمال ِشرق منصوب گردید تا تحت نظر مدیریت بهره برداری انتقال در معاونت بهره برداری انجام وظیفه نمایند.

همچنین در این آیین تودیع و معارفه، محسن مرادی که 9 سال مدیریت بهره برداری ناحیه شمال ِشرق را بر عهده داشت، ضمن تشکر از همکاران خود در امور بهره برداری این ناحیه برای محسن علی پناهی در مسئولیت جدید آروزی موفقیت کرد.

محسن علی پناهی نیز ضمن تشکر از زحمات محسن مرادی، ابراز امیدواری کرد که در جهت پایداری شبکه و برق رسانی مطمئن به هموطنان از هیچ گونه تلاشی دریغ نورزد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز