خبرگزاری کار ایران

حجت الله جانبی خبر داد:

خرید تجهیزات پزشکی جدید برای دانشکده علوم پزشکی آبادان

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۸۶

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اداره تجهیزات پزشکی این معاونت، از خرید بیش از 12 میلیارد ریال تجهیزات جدید برای بیمارستان های تحت پوشش این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت‌الله جانبی گفت: به تازگی بخشی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای راه‌ اندازی بخش LDR بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر، تکمیل تجهیزات مورد نیاز بیمارستان حضرت زینب اروند کنار و تکمیل تجهیزات بال شمالی بیمارستان طالقانی آبادان خریداری شده است.

وی در همین خصوص افزود: دستگاه اتوپالس (دستگاه احیاء قلبی ریوی اتوماتیک) به منظور بهره‌ برداری در بیمارستان طالقانی، خریداری و راه‌اندازی شد.

جانبی افزود: همچنین با پیگیری‌ های اداره تجهیزات پزشکی،  2 دستگاه اتوکلاو با ظرفیت 468 لیتر و 330 لیتر خریداری و مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، همچنین از خرید تجهیزات پزشکی برای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان خبر داد و گفت: این تجهیزات شامل الکتروشوک، ابزار جراحی، دستگاه AED، دستگاه گلایدوسکوپ، ترالی احیاء، تخت CPR و ... به منظور ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر هم زمان با برگزاری مراسم اربعین به فوریت‌های پزشکی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز