خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان گفت:

تقویم رویدادهای اقتصادی بین المللی خوزستان تهیه شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۹۱

استاندار خوزستان نسبت به توسعه روابط اقتصادی استان خوزستان با کشورهای خارج از جمله کشورهای منطقه و اروپایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز یکشنبه 5 آذر ماه در اولین جلسه شورای سیاست گذاری رویداد های اقتصادی بین المللی استان خوزستان که در مهمان سرای شهید رجایی استانداری برگزار شد، افزود: در این تقویم برنامه های اقتصادی استان خوزستان در حوزه بین الملل برای جذب سرمایه گذاری خارجی و صادرات کالا و خدمات فنی استان به کشور هدف تهیه شود.

وی ادامه داد: هم چنین در این تقویم برنامه های سفر مدیران دستگاه ها و هیئت استان همراه با اهداف سفر توسط دبیرخانه شورای سیاست گذاری رویداد های اقتصادی بین المللی خوزستان تهیه شود.

استاندار خوزستان دستور داد که دبیرخانه این شورا در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل شود.

شریعتی اعلام کرد: نسبت به پیگیری تاسیس میز اقتصادی استان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان توسط دبیرخانه شورا تاکید کرد.

وی نسبت به کسب بهره وری لازم از سفر های کاری مدیران و کارکنان دولت به خارج از کشور تاکید کرد و گفت: هر چند این سفر ها در تغییر نوع نگاه و بینش توسعه ای مدیر مهم است اما ملاحظات اقتصادی را باید در نظر داشت و اگر سفر دستاورد اقتصادی نداشته باشد نوعی اسراف در بیت المال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز