خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار خوزستان:

مصوبات هندیجان اجرایی نشوند، هیچ ارزشی نخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۵۱۶

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: اگر مصوبات حل مشکلات شهرستان بندر هندیجان اجرایی نشوند، متأسفانه این مصوبات هیچ ارزشی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، فرامند هاشمی زاده در جلسه‌ای که با حضور مدیران استان خوزستان، فرماندار هندیجان، مسئولان دستگاه‌ های اجرایی هندیجان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: حادثه دل‌ خراش زلزله اخیر در استان کرمانشاه را به هم وطنانمان تسلیت عرض می‌کنیم و امیدواریم جان‌ باختگان قرین رحمت الهی باشند و برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی داریم.

 وی افزود: اگر مصوبات ما در خصوص مشکلات بندر هندیجان پیگیری و اجرایی نشود هیچ ارزشی ندارد. ما تصمیمات خوبی در زمینه‌ های بسیاری برای هندیجان گرفته‌ ایم امیدواریم مصوبات اجرایی شوند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: مطرح کردن بیش‌ازحد و تکرار مسائل ممکن است باعث اجرایی و عملی شدن آن‌ ها نشود. باید پروژه‌ های مهم و انگشت‌ شماری مصوب تا تمرکز برای اجرای آن‌ ها بیشتر و سرعت عمل بهتری داشته باشد.

وی گفت: علاوه بر همه نامهربانی‌ های طبیعی و عوامل انسانی که در هندیجان شکل‌گرفته ولی این شهرستان روند توسعه و پیشرفت را در حال طی کردن است ما هم باید کمک کنیم این شهر محروم بیشتر توسعه یابد.

هاشمی زاده عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌ ها ایران در چندین سال کم باران خواهد بود و رودخانه زهره هندیجان خشک‌ شده است. ما برای تأمین آب و حل مشکلات منطقه باید طرح‌ های کوتاه‌ مدت، میان‌ مدت و بلند مدت داشته باشیم. تا پایان آذر ماه 96 باید برخی مشکلات هندیجان حل شوند.

وی افزود: نصب پکیج در مسکن مهر هندیجان جنوبی و حل مشکل فاضلاب، پیگیری طرح فاضلاب هندیجان در سطح ملی، به سازی تأسیسات آب هندیجان، نصب دوربین و پاک‌ سازی محوطه اداره آب و فاضلاب تا پایان آذر ماه باید صورت گیرد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید حسن ساداتی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان نیز در این جلسه اظهار داشت: مجالس امام حسین (ع) امسال هم به بهترین شکل برگزار شد. ما در برابر آن‌ ها مسئولیت داریم وظیفه ما نظارتی و هدایتی است.

وی افزود: مجالس اباعبدالله حسین (ع) مردمی است، مردم هندیجان بسیار علاقه‌مند در برگزاری مراسم امام حسین (ع) هستند و شوق عجیبی دارند. از مبلغین حوزه علمیه قم به هندیجان تشریف آوردند و ما در خدمت آن‌ ها بودیم.

رئیس سازمان تبلیغاتاسلامی هندیجان بیان کرد: همه دستگاه‌ ها اگر جمع شوند نمی‌توانند یک مجلس عزاداری حضرت اباعبدالله حسین (ع) برگزار کنند و این هنر مردم را بیش از پیش نمایان می‌کند.

وی گفت: ما باید از مردم در برگزاری مجالس حسینی حمایت‌ های معنوی و مادی داشته باشیم. در شورای راهبردی ماهشهر یکاعتبار فرهنگی برای شهرستان محروم هندیجان درنظر گرفته شود، به‌طوری‌که نیازی نباشد که فرماندار، مرتباً تماس و پیگیری کند.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز