خبرگزاری کار ایران

بازدید هیئت آموزشی وزارت نفت عراق از مجتمع آموزش فنون اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۵۴۳

یک هیئت عراقی متشکل از مدیران و معاونین آموزشی وزارت نفت عراق از مجتمع آموزش فنون شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از خوزستان، سید عبدا... موسوی، مدیر برنامه ریزی تلفیی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه مختلف در حوزه های توسعه میادین، خدمات فنی، ساخت و آموزش بین وزارت خانه های نفت ایران و عراق، گفت: ما در چهار چوب تفاهم نامه های مذکور آماده ارائه تجربه، دانش فنی و آموزش های عمومی/ تخصصی در حوزه صنعت نفت هستیم.

وی ضمن اشاره به قدمت دیرینه آموزش در صنعت نفت، افزود: آموزش های تخصصی از همان آغاز عملیات اکتشاف و بهره برداری از مخازن هیدروکربوری در بیش از 100 سال پیش ارائه می شد و هم اکنون ما علاوه بر ارائه آموزش های مربوط به کلیه فرایندهای عملیاتی اعم از مطالعه میادین، اکتشاف، حفاری، بهره برداری، تولید و نگه داری و تعمیرات، گواهینامه های بین المللی کنترل فوران چاه را از مرکز ADS ، گواهینامه PMP برای مدیریت پروژه و CMRP را برای نگه داری و تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات فرایندی به همکارانمان ارائه می دهیم و این بسته های آموزشی را می توان برای کارکنان وزارت نفت عراق یا هر کشور درخواست کننده ی دیگری برنامه ریزی کرد و ارائه نمود.

بر اساس برنامه زمان بندی، هیئات عراقی  با همراه ی  سید محمد موسوی، مدیر نمایندگی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در عراق و جمعی از کارکنان مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب  از مجتمع آموزش فنون اهواز بازدید و از نزدیک با فضا، امکانات و روش های آموزشی این مرکز آشنا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز